"Be bitter or be better"

Måndagen den 1 Mars, för er som missat. Även denna dag då min syster kommer hit (vilket ni säkert inte missat då jag tjatar om det hela tiden, hihi).

Ska först ha föreläsning kl. 1 och när jag kommer hem ska jag koka ihop en snabb middag och sen fixa lite saker här hemma. Vid 8 tiden ska jag möta henne på centralen!

Tråkigt att det regnar nu faktiskt. Det är ju skönt att snön är borta, men jag hade tänkt att jag och min syrra skulle åka skridskor och ta fina bilder i snön haha. Detta går ju inte nu i detta pissväder, men vi kommer säkert ha kul ändå!

Nu ska jag klä på mig och sminka mig, vi hörs lite senare!



Ska leka lite med hennes MacBook sen när hon kommer hit, och ta lite balla bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0