"Detta kan jag ändå unna mig"..

.. eller "men detta förtjänar jag ju faktiskt" är två meningar som jag intalar mig varje gång jag handlar något mer eller mindre onödigt trots att jag inte har pengar till det haha.

Idag tyckte jag faktiskt att jag förtjänade denna väska eftersom jag går upp så tidigt på morgonarna för praktiken, hahah. Så snäll jag är mot mig själv!




Väskan är inte lika grå i verkligheten som på bilderna, utan mer åt det beige:a hållet.

Kommer från Gina Tricot och kostar 249 kr. Lär nog användas flitigt nu till våren och sommaren :)

Sen blev det lite hårspray från Proffs och ansiktstvätt från L'Oreal också. Två favoriter som funkar bra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0