En lista såhär på kvällskvisten!

Vad heter du: Olga Charlotta Sernerup
Längd: cs 168 cm
Vikt: brukar inte väga mig längre, men runt 55 kg
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blåa
Beroende av: Musik
Hur mycket smink använder du dagligen: Mascara och solpuder
Vad har du ätit idag: Hemlagad soppa, hehe
Dagens klädsel: Mjukiskläder (man orkar inte klä sig fint 6 på morgonen liksom..)
Glädje just nu: My lips are sealed!
Irritation just nu: Psykbrytet..
Senaste låt du hörde?: M.I.A – Come around
Senaste inköp: Mat? Haha
Vilka hårfärger har du haft: Bara blond =)
Brukar du äta frukost?: Japp, alltid!
Vad gör du om helgerna: Festar, umgås med vänner, tar det lugnt osv..
Gillar du att få uppmärksamhet: Haha njea, bara om jag vill ha det då för stunden..
Husdjur: Nä =(
Hur är ditt hår: Trassligt värre
Brukar du bädda sängen: Oftast
Har du mest skivor eller filmer?: Filmer
Favoritaffär?: Zara.
Vad har du på väggarna?: Ingenting tyvärr, går inte..
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: Jag var 18
Hur många timmar sover du per natt: mellan 6-9 timmar kanske?
Beskriv dig själv med tre ord?: Positiv, snäll och glad!
Vem betyder mest för dig: De vet vilka de är
Föredrar du att vara singel: Både och faktiskt. Jag gillar singellivets friheter, att slippa behöva säga var man är och vart man ska, umgås med vem man vill osv. Men jag är mer förhållande typen, älskar att ta hand om någon och ha någon att mysa med på kvällarna, hehe.
Är du singel?: Ja det är jag.
Senaste hångel?: Haha…..
Är du nöjd med dig själv: Ja det är jag =)
Hur mår du just nu: Trött
Senaste program du såg på: Kollar nästan aldrig på TV, men Oprah idag på praktiken haha
Senaste film: The Cove
Vad var det senaste du sa: ”Faaaaaaan”
Hur ofta tvättar du ansiktet?: Varje kväll
Vem vet mest om dig: Självklart jag själv, annars vet jag inte riktigt..
Vad har du i ditt fönster: Fototavlor, askar från Thailand och ljushållare.
Vem var den senaste personen du umgicks med?: De från min praktik haha.
Hur dags gick du och la dig igår?: 00.00
Och klev upp?: 05.30 (ångest)
Vad behöver du mest just nu?: En macka, glas varm o’boy och en kraaaam!
Har du fler kort på dig själv än dina vänner?: Troligtvis på mig själv haha.
Har du bra minne?: Oftast
För eller emot plastikoperationer?: För, i viss mån.  
Vad ska du göra ikväll?: Sooova!
Svårt eller lätt för att sitta still?: Både och, haha.
Hur vill du avsluta det här?: Genom att säga god natt! =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0