M Å N D A G

Ännu en måndag då ja!

Denna veckan kommer inte bestå av något speciellt tror jag. Idag har jag varit på praktik och är nu heeelt slut. Vill egentligen bara slänga av mig alla kläder och hoppa i säng (okej, det lät visst fel..) och avsluta dagen! Men har lite småfix att ta tag i.

Är i alla fall ledig imorgon. Tänkte passa på att tvätta då, och ta en runda i Entré och fortsätta jakten på solbrillor. Ska även träffa Anna & Frida, känns som det var evigheter sedan. Har ni andra några roliga planer i veckan? :)

Ångrar att jag inte lastade på mig massa brillor när jag shoppade i Thailands marknader. Där hade de ju massor, superbilligt dessutom. Nej, mycket dåligt av mig faktiskt.. Om ni ska till Thailand, åk dit med en tom resväska typ ;) hehe


Kommentarer
Postat av: Reidarjennifer

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-02-24 @ 11:39:14
URL: http://reidarjennifer.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0