Norway Motherfuckers!



Juste, jag har ju helt glömt berätta detta här! Insåg det inte förrän jag fick denna kommetaren..Minns ni drömmen som kanske går i uppfyllelse som jag skrev om för någon vecka sedan? Well, det gjorde den!

Under en middag med Sanne, Kaisa och Sofia bestämde vi oss att söka jobb i Bergen, Norge. Vi tänkte att vi kunde jobba där några veckor som undersköterskor och bo tillsammans. Sofia fick dock ett annat jobb på akuten.. men både jag, Sanne och Kaisa fick jobb i Norge, och dessutom samma jobb!!! Så runt mitten/slutet av juni åker vi dit och jobbar fram till början av augusti.

Jobbet är inom hemtjänsten, vilket ger bra erfarenhet inför mitt kommande jobb som sjuksköterska. Bra livserfarenhet är det dessutom också.. Och ännu bättre är att det är asbra lön (jämfört med Sverige). Så vi ska kötta jobb där nere, bo fattigt och lösa pengarna flöööda in haha. Sen när vi kommer hem till Sverige igen blir det väl nån semester kanske?

Hur som helst är jag riktigt glad att jag fick jobbet, och att mina vänner också fick det!


syrrorna intar Norge. kommer bli galet!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

JAAAAAAAAAAAAAAA!

2010-03-13 @ 15:22:05
Postat av: Anonym

Det kommer bli så jävla kul!!!! :D:D wiihoo

2010-03-13 @ 18:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0