Pinsamheten & Glädjen.

Pinsamt idag när jag gick och handlade efter träningen! Jag plockade på mig ett antal varor med sänkt pris (fattig student går hellre på kvanitet än kvalitet haha), som jag kan visa och berätta lite om imorgon haha. Blev även bröd och cornflakes för den som är intresserad.

Hur som helst, gick till snabbkassorna som vanligt och klickade in mina varor och drog mitt kort.. Tro fan mitt kort inte funkar för jag inte har tillräckligt med pengar!! Det var så pinsamt.. Fick ta bort flingorna och scanna om allt igen.. så gick det inte IGEN. Så tog bort provivan (allt det nyttiga fick åka liksom).. och scanna om allt ännu en gång. Det va toppen av pinsamhet.

Som om det inte var nog att jag redan stod i affären i skabbiga träningskläder, svettigt hår och hade min plånbok i en påse. Så går det till när blondinen besöker mataffären!


Nu till den lilla stunden av glädje. Mamma berättade precis att hon förlovat sig!!! Är jätteglad för hennes skull, hennes pojkvän (numera fästman) verkar vara en väldigt bra man, och jag hoppas de får det underbart tillsammans! ♥


Kommentarer
Postat av: amelie

sv: ja det måste du verkligen!

jag älskade det! det finns verkligen allt möjligt att hitta på där! kommer lätt åka tillbaka :D

2010-03-17 @ 22:25:20
URL: http://ameliesandell.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV; Okej, vi har hur många som helst haha :P

2010-03-17 @ 23:11:48
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0