Ska man satsa?

Imorgon kommer lönen, äntligen säger jag bara! Det känns nästan som går längre och längre tid mellan dessa lönedagar, särskilt nu på våren när man vill uppdatera sin garderob...

Är jättesugen på en jeansjacka just nu.. och en oversize stickad tröja. Kan inte riktigt bestämma mig vilket jag ska satsa på.. eller båda kanske?

Gillar dessa från Gina Tricot:



Jeansjackan kostar 349 kr & tröjorna 149 kr styck. Om man köper tröjan i strl XL, så sitter den nog fint oversize på mig.. vill inte den ska vara för tajt :) Den stora frågan: Vilken färg är snyggast??

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag tycker den blåa, du skulle passa bra i den :) puss!

2010-03-24 @ 18:58:00
Postat av: Neha

Den blå tycker jag också var snyggast:D

2010-03-24 @ 19:27:06
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Neha

Det är benproteser=)

2010-03-24 @ 19:33:32
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0