Something Old. Something New.

Häromdagen hade jag lite av en garderobsrensning här hemma, vilket innebär att det sett ut som tredje världskriget på mitt golv haha. Hittade två gamla kappor jag inte använt på år och dar.. Testade dom och de satt som en smäck! Blev skitglad, helt plötsligt hade jag två "nya" kappor liksom.

Tog den ena och gjorde om den lite.. Satte på en päls från en annan kappa, och vips! En snygg vit kappa med päls, som ingen sett förut och som dessutom inte finns i affärerna hihi. Något gammalt som blev något nytt helt enkelt :) Lovely!





Kappan är köpt för 2-3 år sedan, i Österrike.. och pälsen (fejk) är från en annan kappa som kommer från H&M, och köptes i höstas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0