Sommarklänningar.

Plockade fram mina gamla sommarklänningar för att se hur de passade. Gav mig lite sommarkänsla, och ännu mer längtan givetvis.. Ska försöka använda de lite flitigare i sommar, oftast blir det ju jeansshortsen som åker på. Då får man ju färg på låren, lite högre upp iaf hehe. Här är några av klänningarna :)






Den svarta och den sista klänningen kommer båda från Thailand. Kostade kanske en 50 lapp stycket? hehe. Den vita klänningen med stora blommor är från Gina Tricot, och var en present från Anjelica :)  Har även en annan goding här hemma, men den ska sys upp lite. Så bild på den kanske kommer senare!

Rotade även fram mina bikinis för att se hur de satt (okej, jag erkänner.. jag vill inte sätta mig ner och plugga bara.. eller diska..)



Givetvis tänkte jag inte lägga ut massa bilder på mig i bikinis haha. Så redo för beachen är jag inte än! Men ska bli härligt när man kan ha på sig alla dessa färggranna plagg snart!

Kommentarer
Postat av: Eich

jaaaajaaa ;)

2010-03-24 @ 18:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0