STUDENTLIVET

Ibland gäller det att fånga ögonblicket, så jag tackar för mobilkameran! Under min första och halva andra termin på sjuksköterskeutbildningen, har jag skaffat vänner för livet! Det är jag otroligt tacksam för. Och när skolan inte har så mycket kul att bjuda på tar vi massa random bilder istället. Random & Awesome is what we call it!


Smart asses!

Vi bakade lussekatter. Notera de längst ner hehe.. Man blir inte mognare med åldern.

liten powernap under föreläsningen.. fett underskattat!

en svettig ostmacka under rasten haha

Cookie-moonster fick ingen mat biblan :(

men i aulan, då jävlar knaprade han på en Twix!

(okej, jag vet att vår humor är skittorr, haha. Men ack så kul vi har det om dagarna. Nu är jag trött på praktiken och vill bara tillbaka till HS aulan och mysa med mina fina skolkamrater ♥)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart e de dags o börja plugga i hsbibblan igen, INGEN MAT ELLER DRYCK, jomenvisst troligt hahaha! puss o krya på dig :)

2010-03-29 @ 19:19:06
Postat av: C h a r l o t t a

Hahah längtar. Tack så mycket, puss :)

2010-03-29 @ 19:44:40
URL: http://charlottasernerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0