The call.

Imorgon kommer jag förhoppningsvis motta ett viktigt samtal som kommer avgöra hur min sommar ser ut. Jag hoppas verkligen jag inte gjort bort mig totalt nu, och att de andra småproblemen också löser sig!

Har för övrigt inte fått gjort ett skit hemma ikväll, ovanligt haha. Orkar verkligen inte efter att ha varit på praktiken hela dagen. Men imorgon, då tar jag tag i det. Lovar mig själv det!

Nu hade jag tänk kolla på dokumentären The Cove, har hört att den ska vara väldigt sevärd, så det blir säkert intressant. Hoppas ni alla haft en bra torsdag, snart dags för vårjackan juuuu.


Jag & min vackra mamma i höstas. Inser ju att vi inte kommer ses på ett bra tag nu ju. Senast vi sågs var i januari, och troligtvis ses vi inte igen förrän i sommar kanske... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0