The sun makes me smile.

Hello sunshines!

Är hemma från praktiken och solen bara lyyyser rakt in i mina ögon! Helt underbart! Sitter hemma nu och har satt på massa gamla härliga house låtar som påminner mig om sommaren. Högsta volym, grannarna måste älska mig hehe..

Nu är jag på sådant glatt humör, så jag ska laga lite god lunch och måla naglarna (!!). Det gör jag typ aldrig, då de är väldigt korta och jag är väldigt lat. Men idag, då jävlar!

Senare ska jag iväg till Sofia och käka räkor och dricka vin, ska bli trevligt. Inatt bär det nog av mot nya Partyklubben. Hoppas på succé!

Vad gör ni denna vecka vårfredag? (då även lönen kommit, yay!)


snart blir det häng vid kanalen med en strut Rönneholmsglass :) *Längtar*


Edit: Det börjar bli molnigt nu... NOOOOO! fasiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0