Två favoriter som har återvänt!

Godmorgon alla!

Har precis tagit en lååång varm dusch, och det var så otroligt härligt att kunna få sova ut denna morgon. Fredagskänslan börjar krypa in nu..

Termometern visar +3 grader, lovely! Det innebär att två  favoriter äntligen kan återvända:


Den ena är självklar skinnjackan! Äntligen slipper jag gå runt stor som ett hus i min Everest jacka.. Nu är det min fina skinnjacka från Rock n Blue som gäller! :)

Den andra favoriten är luggflätan! Nu har min lugg äntligen växt ut tillräckligt så att jag kan göra en liten fläta (notera: liten). Ska låta den växa nu så jag kan testa på andra frisyrer. Börjar tröttna på min nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0