Våren har även nått min garderob.

Jisses, solen har ju lyst hela dagen! Underbart!

Har mest suttit hemma idag och pluggat lite. Kom ut en stund när jag skulle till Entré i alla fall, vilket är skönt. Det känns verkligen som att man inte hinner med något på vardagarna längre, jag är otroligt trött efter praktiken. Så allt det jag inte hinner med på vardagarna: plugg, träning, egen-tid, städa, diska, laga mat och så vidare, får jag ta igen på helgen.

Nu tror jag att jag lägger ner för dagen och bara slår på någon film och förbereder mig inför kommande vecka.

Nu känns det i alla fall som att våren är påväg, plockade fram lite vårplagg ur garderoben :)




Tisha från Gina Tricot
Jeans från Miss Sixty

Sen åkte skinnjackan, halsduken och de vita conversen givetvis också på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0