Dagen efter.

Godmorgon på er!

Babel igår var riktigt najs! Började rätt lugnt, men sen öste det in folk och det var riktigt bra tryck där inne! Egentligen hade jag bara tänkt stanna en stund, men slutade med att vi var där tills stängning haha. Så efter knappt 6 timmars sömn sitter jag här nu, otroligt ofräsch, trött och med ett bultande huvud. Tre tecken på en lyckad kväll helt enkelt.

Nu ska jag iväg och hämta min älskade dator (yes!!) och sen har jag min slutbedömning på praktiken. Hål tummarna för mig! Efter det har jag praktik till 22.00. Fyfan.


Såhär piggär jag just nu...

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-28 @ 16:17:03
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0