Don't take life too seriously.

Godmorgon på er!

Hängde som sagt i Lund med Kaisa igår. Vi mötte först upp Johanna i Botaniska trädgården, men sen bestämde vi oss för att röra oss in mot centrum igen där det va lite mer liv. Jag avnjöt goda grillspett och sen tog vi varsin öl. Slutade med att vi fastnade nästan en timme på tågstationen men nån konstig italienare bredvid oss som sa att jag hade ankfötter, haha!

Ska snart röra mig mot praktiken, men innan dess blir det en liten tur till marknaden. Behöver fylla på mitt förråd av smink och hudkrämer. Försöker komma underfund med när jag ska finna tid för att plugga till omtentan. Så mycket annat som kommer ivägen, och det gäller ju att prioritera rätt haha!


Det är såhär vi underhåller oss. HAHA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0