Dreamcatcher.

Godmorgon på er alla!

Hur mår ni denna söndagsmorgon? Bakis? Haha. Själv mår jag prima ballerina! Var hos Panini igår och slukade nån bira, men orkade faktiskt inte gå ut och fick ont i magen. Så jag och Sanne vandrade hem genom stan, stannade till på Statoil och syndade lite med kexchoklad och cigg haha.

Idag har jag praktik på eftermiddagen, men nu tänkte jag först röja lite här hemma (jag blev inte klar med städningen igår...) och plugga lite.

För övrigt är jag världens lyckligaste just nu. Eller, jag kommer förhoppningsvis bli världens lyckligaste om några dagar då allt troligen är klart. Jag berättar mer om det när det är klart! Ännu en dröm som går i uppfyllelse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0