En dag på stan.

Idag var min sista praktikdag innan min slutbedömning, så jag gav verkligen järnet idag! Är trött som ett svin nu och hoppas verkligen jag får bra kritik imorgon. Dock återstår ändå 3 praktikdagar... orka.

Har spenderat eftermiddagen i stan med käraste Sara!
Känns så skumt egentligen, nästan som att hon faktiskt inte varit borta i 5 månader. Allt känder så naturligt, så enkelt. Precis som det ska vara. Det är helt fantastiskt att ha dig hemma igen!

Vi gick i alla fall runt i alla stora butiker,
och inte ett skit hittade jag! Jag var ändå insatt på att köpa hem lite fint, men de hade bara så skumma saker i butikerna tyckte jag. Och det som var snyggt fanns självklart inte i min storlek. Typiskt. Skulle även hämta ut min dator idag, men tyvärr hann affären stänga innan vi kom dit..

Nu ska jag skriva klart min tråkiga smärtanalys och trycka i mig några mackor.


Tänk att det snart var ett år sedan vi stod på Petris trappa och skrek lungorna av oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0