En kväll med Kaisa.

Kaisa är påväg hit och vi tänkte myspysa heeela kvällen! Kränga lite chips och cola (det vanliga alltså) och snacka en massaaaa skit. Jag är otroligt uttråkad, haha. Vi ska även kolla på lite flygbiljetter till Bergen, vi åker ju snart!

Idag återvände vi även till HS aulan. Vi hade en mycket onödig föreläsning om omvårdnadshandledning, och en lite intressantare om stress och stresshantering. Dagens konstaterande: Jag är stressad. Det var rätt skönt att få vara tillbaka i skolan igen och träffa alla klasskamrater man saknat! Var även glad över de 3 gratis mackorna jag tryckte i mig på fikan, och kaffet givetvis. Kaffe är ett måste inom vården. Gratis konsumtion, i mängder.

Nu är det mys på g. Puss på er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0