Fantastiska Fyran.

Godmorgon på er!

Hade ni en bra lördagkväll? Själv hade jag det jättetrevligt, var först hos Sanne sen en snabbis på Barcelona och tillsist dansade jag loss på Slagthuset. Nykter kväll vilket innebär att jag mår prima ballerina idag haha.

Nu ska jag bege mig mog Sofia, som nyligen flyttat, för lite kaffe och skitsnack. Förhoppningsvis kommer Sanne och Kaisa också dit så att fyran äntligen kan ses efter flera veckor utan varandra!!


Det är så otroligt skönt att vara lite brunare nu efter Miami resan. Ser fräsch ut utan smink, allt jag behöver är mitt läppsyl. Härligt.

Har en ny tröja som jag köpte i USA, tillsammans med ett halsband från New Yorker, jeans från Vila, armband från Pandora och "the ring" haha..

och så har jag små presenter till mina loveeeerrssss, från Victoria's Secret såklart. Shit vad jag är snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0