I brist på annat.

Så får ni en liten lista här istället. Har faktiskt inget annat kul att blogga om då mitt liv kretsar kring praktik, skola och facebook typ haha

Matvanor:
Bästa maträtten? Fasters ugnspannkaka.
Bästa drycken? Coca-cola!
Värsta maträtten? Kommer inte på något speciellt, tofu är rätt äckligt haha
Värsta drycken? Whiskey
Bästa alkoholdrycken? Goda drinkar
Använder du smör på smörgåsen? Yees
Favoritglass? Choklad

 

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Det är olika, ibland mer ibland inget. I snitt kanske runt en tusenlapp typ..
Har du mer skor än kläder? Nopp
Favoritplagg? Min kavaj från Zara, Converse och lösa t-shirts.
Hatplagg? Tunna leggins med en tröja som inte går över rumpan haha

 

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Jag pluggar till sjuksköterska och jobbar lite ibland
Vad vill du bli? Vet inte riktigt, vill jobba med människor och hälsa i alla fall
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jag trivs, men är lite trött på det faktiskt..
Är lönen viktigast? Inte viktigast, men definitivt viktig. (om den hade varit viktigast har jag valt fel yrke haha)


Boende:
Lägenhet eller hus? Egen lägenhet
Framtidsplaner med boende? Större fräsch lägenhet centralt. (Kanske tillsammans med någon..?)
Litet eller jättestort? Normalt
Landet eller mitt i stan? Mitt i stan
Mysigt eller sterilt? Definitivt mysigt!


Lite allt möjligt:
Har du barn? Nopp
Är otrohet okej? Nej, okej är det inte
Älskar du någon? Älskar mina nära och kära :)
Betyder familjen mycket för dig? Ja. Vissa av mina vänner känns som familj också.
Är du lojal? Ja mot de som förtjänar min lojalitet
Tycker du om att dricka dig full? Till en viss gräns haha
Hemmafest eller krogen? Börja med hemmakväll, sedan utekväll på klubbarna. Brukar bli bäst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0