Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva här.

Har förvånansvärt nog faktiskt fått gjort lite saker här hemma imorse. Diskat, plockat undan lite, skrivit på omvårdnadsjournalen m.m. Ska snart fräscha upp mig lite inför praktiken, men orkar inte sminka mig så finns väl inte så mycket mer man kan göra egentligen hehe. Tycker det är lite tråkigt att man inte får ha ringar, nagellack osv. Givetvis är det ju för hygienens skull, men hur kul är det egentligen när alla går runt exakt likadana, morgontrötta i sina vita kläder?

Då jag inte har cykel ska jag promenera dit. Vardagsträning liksom. Äh, fan vilket meningslöst inlägg haha. Jag måste skärpa mig nu!




Note to self: Boka tid hos frisören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0