Leva livet.

För ca en månad sen tänkte jag skriva ett inlägg om hur mycket jag älskade min livssituation. Om hur glad jag är att jag kan göra vad jag vill, när jag vill. Så känner jag fortfarande idag, men med lite mer mod i kroppen!

Jag är faktiskt jätteglad över mitt liv. Jag har otroligt fina vänner, går en bra utbildning och bor själv (and lovin it!). Även om jag klagar över vissa saker, är bitter ibland, så innebär det inte att jag inte tycker om livet jag har. Okej, jag skulle kanske inte tacka nej till en vid min sida, men det är inget jag behöver. Inte just nu i alla fall.

Denna sommaren tror jag kommer bli den bästa i mitt liv, än så länge. Jag är singel och jag ska leva livet. Jag ska jobba i Norge och tjäna pengar, åka till Miami och röja sönder. Jag ska festa med mina vänner, sola på stranden, dricka goda ischai's och njuuuta. Inget ska hindra mig och inget ska dra ner mig i skiten. Jag må behöva flytta någonstans, men det löser sig.

Nu ska jag bara leva livet. Fullt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0