Miami Pics part four.

Bildbomb!


Middag på the Cheesecake factory. Otroligt god och prisvärd mat!



Vår andra utekväll. Vi började förfesta på hostelet med lite gratis öl...

Sara  & jag ♥

Vi åkte limo till klubben!

.. och det gick utför haha

sedan festade vi på Tantra, där vi hade lite svårt att få bra fokus på bilderna hehehe...

Gratis vodka cranberry (ska nog inte dricka det på evigheter mer..)



Kvällen avslutades i lobbyn, lika trevligt som alltid ;)

Anna åkte hem på natten, och så var vi bara 4 brudar kvar i Miami. Här lite bakishäng på stranden..

Jag hade lyckats bränna mig givetvis, så fick sola med tröja på haha. (så brände jag ballarna istället hahaha)

Vi hade det riktigt ball i vågorna!

MANSION. En av de top 5 bästa klubbarna i världen tydligen.

Sara utanför världens bästa hostel!

På bussen till Sawgrass Outlet Mall

TRUMP hotels..

ENORMA cheesecakes från Cheesecake Factory. Kostade ca 7 dollar stycket, men otroligt goda!

Vi shoppade loss :)

Sista dagarna lärde jag känna en underbar kille där nere. Tänker inte skriva så mycket mer om det just nu, det är väldigt privat och håller det helst utanför bloggen tills vidare. Otroligt ofräsch (eller charmig?) bild dock, jag är bakis deluxe och han hade jobbat hela natten HAHA. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0