Miami Pics part one.

Bildbomb!


i taxin påväg från flygplatsen. Snacka om att Sara och Nathalie var glada över sin överraskning (vilket var jag hehe) Vilken lycka när vi var framme!

på hostellets altan. Värmen & solen & Sara & Anna ♥

vår fiiiiina gata haha. 9th street!

på väg till South Beach

Det var palmer överallt.. så himla vackert!

South Beach

Jag dag 1, lika vit som sanden haha


Livräddartorn i Art Deco style. Alla såg olika ut, ascoolt!

förbereder oss inför en hopp-bild haha

Graciöst! haha

och en i vattnet också haha

viktigt med solskydd! 30+ för min del haha

påväg till Starbucks

(okej, jag är pinsamt vit hahaha)

Snyggaste brudarna på Starbucks!

Fler bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0