Miami Pics part three.

Bildbomb 3! (ni har väl inte tröttnat..?)


Jag, något vitare än alla andra hehe

Vackraste Sara i det fantastiska vattnet!

Asssssssssss

Kärlek & Glädje



Älskade vattnet! Dock mindre kul när jag fick massivt mycket salt i ögat och det rann konstant i typ 30 min haha.

Det ser nästan ut som att jag skiter sand, höhö.

B-kändisar från serien "Jersey Shore" som visas på MTV

Jag gick loss lite därinne! Dock blev jag faktiskt besviken på deras bikinis, som inte alls var lika snygga som på hemsidan. Dock hade de en "magic" bh som ökade kupstorleken med 2 storlekar.. Något jag borde satsa på kanske?


Shit, nu när jag kollar på dessa bilderna igen har jag bara en enda önskan. ATT KOMMA TILLBAKA! Det var verkligen en fantastisk resa trots att vi var under 21 och bara var där en vecka (iaf jag..). Ska definitivt tillbaka om 1,5 år och röja loss som satan. Miami is paradise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0