Miami's Finest.

Då jag försöker göra allt annat än att plugga, så kommer det lite blandade bilder från Miami, från Sara och Fridas kameror!


Då vi alltid missade frukosten på hostellet, köpte vi goda bagels med cream cheese i ett café nära!

Jag och frida. Fit for party!

Förfest på Hostelet

Vår första utekväll på Club Bed. Det enda folk verkade dricka där var cranberry vodka och med apelsinjuice. Ack så trött jag är på det nu.. haha

På klubben

Dagen efter. Fräsch som få (not)!

Världens snyggaste skor från Steve Madden! Ångrar att jag inte köpte dom nu.. men jag kunde inte riktigt gå i dom haha.

God middag på Cheesecake Factory. Väldigt skum kypare dock.. han bara slängde på massa ost på min pastarätt fast jag sa stopp haha. Men det var lika gott ändå! Fri påfyllning av de enorma coca cola drinkarna också!

Swedish Crew, som de kallade oss på hostellet, i limon på väg till Club Tantra.

Nathalie & Jag

Väl på tantra så öste gratisdrinkarna på.. och det slutade med att jag såg ut något i den här stilen då ja..

Vi chillade i lobbyn. Där var så mysigt med soffor, musik och röda lampor haha. Nästan lika röda som min bränna? Ont gjorde det i alla fall..

utanför hostellet.

På Sawgrass Mills. I väntan på våra enorma och otroligt goda cheesecakes.

Lite mer shopping!

Min sista kväll i Miami. Vi skulle till Nikki Beach, men vände i sista sekund och spenederade våra sista timmar tillsammans på vårt underbara hostel!

Där vi bl.a. spelade biljard! Asgrymma var vi.. hehehe.. Denna kväll kallas även för Green Apple night, för det va då vi shottade upp vår sista (vidriga) Smirnoff Green Apple och sjöng snapsvisor i lobbyn. Eller ja, våra egna påhittade visor dvs. Tror jag sov 2 timmar den natten, och sen åkte jag iväg på måndag förmiddag. Ett sorligt förväl av Miami.



Men jag kommer tillbaka snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0