My bright future.

Precis kommit hem från Ella. Klippt topparna och fräschat till mitt hår lite vilket verkligen behövdes! Nu väntar en rejäl hårtvätt och inpackning (jag är för snål för att göra det hos frisören, hehe). Vi hade även en lång pratstund om allt som händer just nu och allt som hänt. Ella har känt mig sedan jag var en liten skit, så hon vet mycket som inte jag vet. Fick reda på en del som chockerade mig lite... Är i alla fall otroligt glad över hur mitt liv har blivit, trots allt som hänt.

Hon spådde mig också och berättade lite om min framtid. Exakt vad hon sa tänker jag inte berätta, men kan säga att jag ser fram emot framtiden väldigt mycket. Den rör sig iden riktning jag vill. Vill även påpeka att jag inte sagt något till henne om mina framtidsplaner sedan innan, så det är faktiskt nästan lite läskigt hur hon kan komma fram till samma tankar som jag haha.


Dagens längtan: Värme, Sara, Miami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0