THE Hangover.

Hej kära vänner!

Bloggar just nu från min nya dator, and i love it! Den är jätteskön att skriva på, men det är lite konstigt för den är så liten haha.

Hur som helst. Hade otroligt kul igår, riktigt jävla ball var det haha. Dock blev det en shot för mycket för min del så sista timmarna är lite suddiga, hehe. Idag mår jag inget vidare heller haha. Okej, helt ärligt mår jag piss men va fan.. smällar man får ta.

Ska typ sova snart igen. Det är vad jag gjort idag, sovit, druckit Resorb, sovit, ätit pizza, sovit, druckit massa oboy och vatten, sovit osv. Jag är fortfarande trött och törstig. Önskar jag hade juice hemma. Livet e inte lätt.


webkameran på datorn funkar finfint. Ni ser även hur bra jag mår.


Kommentarer
Postat av: Bionytt.se

Bridesmaids kommer att vara riktigt rolig, bättre än Hangover II skulle jag tippa!



Den nya ocensurerade trailern till Bridesmaids hittar du på

http://www.bionytt.se/2011/06/bridesmaids/



Uppskattar att du är så uppdaterad!

2011-06-27 @ 13:02:16
URL: http://bionytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0