To make all the right choices.

Godmorgon på er!

Idag är det en lång dag på praktiken som gäller för mig. Eller tja, 14.00 - 22.00, det känns verkligen som att hela dagen går förlorad..

Har haft många tankar som cirkulerat runt i mitt huvud de senaste dagarna. Det är även en av anledningarna till att jag skrivit väldigt få inlägg på sistone. Jag vet inte vad jag vill egentligen. Eller det är massa saker jag vill göra, men vilket ska prioriteras först?

Jag kan inte låta bli att fundera över om allt som händer nu är ett tecken på att mitt liv behöver förändring. Det kanske inte är meningen att jag ska plugga på högskolan och bo i Malmö? Eller så det är precis det jag borde jag. Jag vet bara inte. Så mycket som händer, och jag vet inte alls hur jag ska hantera det eller vilka val jag vill göra.

Det skulle kännas förjävligt på ett sätt att göra fel val dessutom. Fucka upp hela livet som jag byggt upp från grunden så att säga. Nej, jag vet bara inte vilka val jag ska göra just nu.. Jag avvaktar några dagar så kanske jag i alla fall får svar angående min lägenhet.


Kommentarer
Postat av: M a r t i n a

Sv: HAHA! Men du är ju sol brun xD. Du kan inte hjälpa att jag är brunare än dig i vanliga fall :)

2010-05-11 @ 09:50:01
URL: http://maartinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0