Updates.

Okej, sorry för att jag inte skrivit ordentligt på ett bra tag nu.. men det är så mycket som händer i mitt liv just nu. Känns som att allt går i 180 km/h, samtidigt som jag vandrar runt långsamt som en zombie.

Jag är jetlaggad och sover kasst som satan på nätterna. Även min orolighet bidrar till detta. Så jag vaknar upp, går till praktiken som är ganska dryg faktiskt. Kommer hem, äter lite och sen sover. Ungefär ser min fredagkväll ut också. Jag visste inte ens att det var fredag förrän Sofia frågade om jag skulle ut ikväll. Varför skulle jag ut en vardag? tänkte jag då.. Tills jag insåg, juste.. fredag. Snacka om noll fredagskänsla haha.

Har även fått reda på att jag måste flytta, väldigt snart. Mitt hus ska "rotrenoveras och återflyttning är tyvärr ej möjlig". Blir i princip utkastad ur mitt eget hem utan någon annanstans att bo (förutom folks fina soffor som erbjudits). Detta innebär att jag har en jävla massa att ta tag i. Snacka med jurister om detta ens är lagligt för det första?? Hitta ny lägenhet, packa, flytta allt, flytta alla abonemang, packa upp. Samtidigt som jag då har min praktik, mina inlämningsuppgifter och kanske även en omtenta.

Nu kanske ni förstår varför jag inte bloggar så aktivt. Varför finns det bara 24 timmar på dygnet?


jag är glad att det finns vissa saker i mitt liv just nu som gör allting värt ♥

(snart kommer alla mina miami bilder upp här!)

Kommentarer
Postat av: Nilsemmy

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-05-12 @ 13:57:19
URL: http://nilsemmy.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0