SHOUTOUT

Hej på er alla!

Ursäkta att jag inte uppdaterat på över en vecka, jag har haft fullt upp med annat så att säga. Som de flesta av er säkert redan vet så befinner jag mig ännu en gång i Miami, hehe. Det var väldigt spontant men definitivt värt det. Tyvärr är det inte så varmt här som det brukar vara, kanske runt 20 grader, fast jag klagar inte.

Kom hit fredag kväll och har sedan dess festat lite (ofattbart lite jämfört med de andra gångerna haha), hängt med svenska tjejen Laura som jag lärde känna på min första självständiga resa hit. Hängt med koki massor och hans sköna polare/roomies. Bor lite på två ställen beroende på vem som är ledig och vill spendera sin tid med mig haha.

Även varit nere i södra Florida i Homestead, träffat familjen och hjälpt till att flytta. Annars chillar jag mest och njuter av my week of, och en vecka i värmen. Hemma väntar verkligheten, och den orkar jag inte ta tag i just nu hehe.

Alla ni som betyder något för mig, jag saknar er massor och ni vet vilka ni är! Middag, mys och film när jag kommer hem ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0