Uppdaterar lite för Sofias skull.

Fyfaaaaaan vad här är kallt vill jag börja med att säga. Har blivit dålig på att skriva, men jag har inte så mycket motivation för detta just nu. Har mycket annat i tankarna som jag försöker reda ut, en liten "pre-life crisis" typ.

Jag tog en sista minuten (bokstavligt talat, 6 timmar innan avgång) till Miami förra veckan. Jag var trött på kylan, saknade Koki och hade inget vettigt för mig i skolan ändå. Så jag åkte och ångrar det inte för en sekund. Det var inte lika mycket festande som de tidigare gångerna, fast jag klagar inte. Hängde mycket med Laura, svensk tjej som jag lärde känna när jag va där i juni, och självklart med Koki och andra härliga människor jag lärt känna under min tid där.

Fest, poolhäng, filmmys, biljardspel, Ingrosso och massa pussar är väl nyckelorden för denna resan.


Flamino buildings pool och utsikt.

En av många vackra solnedgångar. Älskar konstrasterna på denna bild.

På Ingrosso, så jävla grym kväll! Dansade med Lenny Kravitz haha. Tyvärr tog jag ingen bild..

Jag & Laura

Dj Tiesto i högra hörnet och Sebastian Ingrosso där i mitten. Jag gick bananaz när de svenska flaggorna dök upp överallt i klubben, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0