WE'RE GOING TO BROADWAY

Shit, jag är ju sämst på att uppdatera, haha! Hur som helst, i måndags så firade vi min födelsdag! Först åt jag och min syster en skitgod frukost på Penelope, sen myste jag lite med Koki och senare på eftermiddagen käkade vi middag på en asfin asiatisk restaurang. På kvällen gick vi först till en bar och chillade och sen till en klubb som heter Green Room, där vi dansade in till småtimmarna. Man vet att man haft en bra utekväll när man vaknar nästa morgon med huvudvärk, blåmärken och oförklarliga smärtor i diverse muskler, haha.

Morgonen efter min födelsedag  tog jag och Koki bussen till Washington DC för att möta upp hans syster och familj. Vi spenderade dagen med dom, shoppade lite, käkade god mat och bara tog det lugnt. Så det var trevligt. Tidigt imorse tog vi bussen tillbaka och nu är jag här i NYC igen.

Ikväll ska jag och min syster se Memphis musikalen på Broadway, its gonna be awesome! Och efter det kanske ännu en utgång, vem vet?


Födelsedagsfrukost

& födelsedagsfylla

Vi tog lite polariodbilder i DC!


(glömde ta en bild på vita huset, attans! Men jag har sett det iaf heheheh)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0