What's up, really?

Okej, jag har varit väldigt off senaste dagarna. Suttit på Orkanens bibliotek från 9-16 i princip varje dag och skrivit uppsats, varvat med dagdrömmar och powernaps. Den är ju nästan klar, behöver bara finslipas vilket känns skönt.

Igår firade jag min födelsedag med några av mina bästa vänner; Anna, Sara, Nathalie,Frida. och Emma The Miami Crew så att säga. Vi började så smått hos mig, och när fyllan var på topp tog vi oss in till köpenhamn och Disco In där vi dansade några timmar. Jag personligen blev lite besviken på just den klubben, men tydligen skulle de ha dragit igång rejält efter att jag och Anna stack. Jag orkar bara inte festa till 7 på morgonen, jäkla tråkmåns.

Imorse när jag vaknade kändes det ungefär som att jag blivit påkörd av ett tåg. Försöker hitta en del av min kropp som inte gör ont, so far not so good. Tog en tur i stan med Kaisa och köpte en pälsmössa (fake dock) och Bingo Rimér -  En flickfotografs bekännelser.

Tända ljus, kärleksté och Bingos berättelser om sexiga blondier med silikonfyllda bröst förgyller denna söndagskväll för mig.



Asbra bok än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0