A new beginning.

Hej på er!

Är helt slutkörd och ska strax hoppa i säng, men innan dess tänkte jag slänga ihop ett kort inlägg här. Omvårdnadshandledningen var inte riktigt min grej kan man säga. Jag personligen tycker inte om att vara tvungen att snacka om mina känslor och erfarenheter till folk jag inte känner. Och även om jag känner dem vill jag inte känna något tvång att snacka om sånt.. så vi får se hur det kommer gå helt enkelt.

Efter det gick jag och Kaisa på stan, och jag kom hem med helt andra grejer än det jag var ute efter. Någon stickad tröja blev det inte, men jag hittade en fin på H&M som jag kanske köper i veckan. Vi får se. Köpte 3 st ljus till ljusstaken här hemma, en spetstopp från BikBok och 3 canvastavlor! Har haft sånt sug att måla senaste tiden, så jag slog till på 3 stycken och tänker låta fantasin flöda när jag har tid. Hoppas på bra resultat, för nu jävlar ska min kreativa sida fram!

Nu väntar sängen och förhoppningsvis en hel natt utan störningar och mardrömmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0