Baby, stop being so cool.

Denna dag har varit speciell på många olika sätt. Många dåliga känslor blandade med många underbara, min kropp har varit ett känslomässigt vrak hela dagen typ, haha.

Hur som helst så har jag köpt 2 assnygga skjortor idag. Kameran är på laddning så bilder får ni imorgon istället. Jag har börjat måla min första tavla och Koki har köpt sin biljett till New York. Saker känns bra, jag gillar det.

Nu väntar sängen, godnatt!


Har förresten sett alla Gudfadern filmerna med the Kaiz nu. De va fett, vi är lite sugna på italienare.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Du lägger bara upp bilder som är snygga på dig själv och fula på andra... fyydaj!

2010-09-23 @ 12:10:00
Postat av: CHARLOTTA

vaaaaaaaaaaaaaaa? Den är ju jäättefin på dig med kaiz :$

2010-09-23 @ 14:20:25
URL: http://charlottasernerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0