Bienvenido a mi casa.

Shit vilken morgon jag haft! Otroligt produktiv, för att vara jag i alla fall.

Vaknade klockan 9 och från dess fram till nu har jag:
- Framkallat bilder
- Monterat upp lampan (vilket var ett jäkla projekt och kamp mot min höjdskräck)
- Fått ordning i hallen
- Fått ordning i köket
- Diskat asmycket
- Plockat undan
- Gjort sit-ups
- med meeeera.

Ni som känner mig vet att detta är sjukt grymt, haha. Nu tänkte jag faktiskt ta en sväng mot gymmet. Efter det blir det duschen, powernap och ikväll är det Mexican Night hos Nathalie med tacos och mojitos. I natt blir det dans för hela slanten. Detta kommer bli en bra lördag.

Här kommer de första bilderna från min lägenhet:


Lampan är uppe! Jag har så jäkla högt tak!

Obäddad säng & sänglampan.

Min gamla tv-bänk som nu används i dekorationssyfte. TV:n står på en liten vit bänk vid närmare soffbordet.

Min tesamling.. 14 paket HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0