Lördagsalternativ.

Har fått lite ordning här hemma idag (tror det eller ej). Mattan och soffbordet står på plats, likaså TV:n och datorn.  Och soffan. Så jag sitter här och myser med mig själv för tillfället. Annars har jag inte hunnit med mycket mer idag eftersom jag steg upp klockan 3 på dagen, haha. Har även klippt till mig en ny tröja (bilden nedan) men visar bättre bilder en annan dag.

Vad ska man då göra ikväll? Känner mig inte särskilt pepp på något särskilt men alternativen är:
- Babel
- Stanna hemma och läsa en bok
- Se en film
- Fortsätta städa (eeeh...)
- Plugga (EEHH......)



Man ser uppenbarligen inte piggare ut av att sova hela dagen heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0