NATTBLOGG.

Det är så mycket tankar och känslor som väller inom min kropp just nu. Jag vet inte hur jag ska hantera allt och hur jag ska göra. Samtidigt som jag vill skriva ner allt här, så vill jag det ändå inte med tanke på att jag inte vill att alla ska veta vad jag känner. Inte allt i alla fall.

Var med Sara, Frida och Nathalie ikväll. Vi uppdaterade varandra om våra liv och sedan skulle vi till Hipp, men det var helt fullpackat och vi var inte på humör att stå i kö direkt. Så vi chillade på donken istället, fin fredagskväll haha.

Skolan har satt igång och det känns som att man börjar komma in i sina rutiner igen. Dock vet jag inte om rutiner är det jag vill ha längre. Efter att ha varit ute ikväll känns Sverige mindre och mindre som mitt "hem" och jag bara längtar tills jag kan komma härifrån och starta om på ny kula. Inte så att jag vill mista mina vänner, jag vet att de som står mig närmast alltid kommer finnas kvar oavsett om jag bor i Malmö eller i Australien. Tack för att ni finns ♥

Närmaste 3 veckorna ska jag fokusera på skola, träning och få ordning på mitt hem. I början av oktober åker jag till New York med min syster för att fira min födelsedag. Jag kunde inte längta mer, får då får jag träffa dig igen. Får fira min 20-års dag med två personer jag älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0