Random List.

I brist på annat så får ni en liten lista här istället :)

Nämn något som gjorde dig glad igår. Telefonsamtalet med min syster.

Vad gjorde du klockan 8 imorse. Fixade frulle och pratade i telefon.

Vad gjorde du för 15 min sedan. Kollade igenom ”maj 2010” arkivet i bloggen.

Vad har du druckit idag. MER – passionsfrukt och nånting till? Och BRAVO juice!

Vad var det senaste du åt. Världens godaste kycklingröra med soltorkade tomater, färska champinjoner, vitlök och creme fraiche! Med ris..

Vad var det senaste du köpte. En militärgrön kofta.

Godaste glasssmaken? Choklad, rätt och slätt. Eller nej, Royal Sommarbär!!

Vad är det för färg på din ytterdörr. Oj ingen aning faktiskt, träfärgad tror jag?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet. Lust vid första ögonkastet defnitivt. Vilket sen kan leda till kärlek. Being there, doing that.

Sover du tungt. Oftast inte, har haft jättesvårt att sova senaste veckorna…

Drömmer du mardrömmar. Yes, oftast inga monster och sånt utan mer ”verkliga” mardrömmar.

Trivs du med ditt jobb. Studerar. Hoppas att jag kommer trivas med mitt jobb i framtiden..

Favoritklädsel. Svarta jeans, nån cool topp och en slapp lång kofta över. Med snygga ringar till och converse.

Favoritlåt just nu. Cat Power & Rhythms Del Mundo – Satisfaction.

Vad ser du om du tittar till höger. Mitt fönster, murgröna med massa spindlar och regn utanförr. Rätt deprimerande utsikt för tillfället haha.

Vad gör dig glad just nu. Tanken på New York, min syster, Koki och alla mina fina vänner

Vad ska du göra härnäst. CHILLA fett!

Höger eller vänsterhänt. Höger.

Favoritgodis. Marabou Mjölkchoklad tror jag. Är inget big fan av lösgodis. Kakor gillas också.

Kläder just nu. Beige byxor från Zara, svart ribbat linne och en hoodtröja. Det är kallt här hemma alltså.

Hur många kuddar sover du med. 3 just nu.

Spelar du något instrument. Har kunnat spela lite piano, annars inget.

Morgon eller nattmänniska. Klarar varken tidiga mornar eller jättesena kvällar haha. Dock så älskar jag frukost och jag älskar natten.. Får införa nattfrukost.

Är du kittlig. Ja, ibland.

Snarkar du. Tydligen snarkar jag otroligt gulligt, inget jag själv kan bekräfta eller uttala mig om.

Stjärntecken. Våg.

Längtar du mest efter just nu. NEW YORK!!!


Kommentarer
Postat av: The Pimp

Du glömde nämna favoritpimp i klassen? haha

2010-09-20 @ 19:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0