SickoLicko

Godmorgon på er!

Min morgon har bestått av några alvedon, te med honung, massiv huvudvärk, tennisbollar i halsen, feber och så lite ryggont på det såklart. Inte den trevligaste morgonen kanske. Låg och svettades som en gris första timmarna, men nu känner jag mig lite bättre faktiskt.

Känns tråkigt att en hel dag går till spillo, och kanske även hela helgen eftersom jag måste ta det lugnt. Men hellre att det händer nu, än om en vecka när jag ska resa. Jag har nämligen en tendens att bli sjuk innan resor, hehe. Nu har jag i alla fall lyckats time:a det litegrann..

Så nu hoppas jag att ni alla önskar att jag ska krya på mig, för det gör jag i alla fall!


Har för övrigt snyggaste frillan idag. (och grymma paint-kunskaper)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0