Some peoples dream. My reality.

Medan jag funderar över mina alternativ, kan jag dela mig mig av fler Miami bilder...


På en av många barer vi gick till för att spela biljard och dricka öl. Jag har för övrigt blivit grym på biljard! (och på att dricka öl, hehe). Bilden är tagen på deras toalett för det som är intresserad, haha.

Sanningens ord.

Med två galna svenska brudar i hummer limon. Den enda gången mitt legg inte funkade, så jag tog bittert en taxi tillbaka haha.

Photo by: Karly Loaiza

Definitivt den godaste ölen!

En sjukt utflippad kväll där vi körde Ring of Fire. 

Hade så himla kul på resan! Gjorde inte så mycket "turist" saker utan jag bodde väl mer där så att säga. Och jag trivdes otroligt bra! Blir nog en lite längre tur snart igen hoppas jag :)


Vad bra att detta inlägget publicerades igår när jag skrev det då.. *suck*

Kommentarer
Postat av: Torhege

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-05-30 @ 13:41:55
URL: http://torhege.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0