Take me to the place I love.

Godkväll på er!

Har spenderat mestadels av dagen i skolan med ännu en statistik föreläsning. Ämnena vi läser nu är så ofattbart tråkiga vilket gör det svårt att ta sig igenom dem. Idag lämnde i alla fall jag och Wrangel in våra ämnesförslag inför B-uppsatsen. Alkohol it is! Om vi får som vi vill dvs

Hemma har jag sovit (jag är skittrött nu för tiden, min sömn är fucked) och kollat på True Blood. Shit vad jag älskar den serien alltså.

Har förresten börjat använda min gamla mobil som jag inte använt på flera år. Hittade massa gamla sms, nummer och bilder i den hahaha. Snacka om nostalgikänsla. Och snacka om att man förtryckt vissa delar av sitt liv, hehe... Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite sen blir det sängen. Bilder från Mexican Night kommer upp så fort Anna skickar dom :)


så här är jag 17 år gammal och detta är strax innan jag slutade använda telefonen. Ser mig själv i spegeln just nu, och shit vad man förändras. Både på ut- och insidan. Till det bättre får jag hoppas...

Kommentarer
Postat av: lucke

sv; okej ;D samma här! Tack! Följ mig gärna på bloglovin :D

2010-09-13 @ 22:23:29
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-14 @ 10:03:20
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0