Today is the first day of the rest of your life.


Ska strax iväg till skolan och ha ett möte med studie- och yrkesvägledaren tillsammans med Sanne. Vi har nämligen lite vårplaner som vi ska ta reda på om de går att förverkliga. Om det går så berättar jag mer om det senare, men det ska bli spännande detta!

Resten av dagen kommer ägnas åt plugg, packning och förberedelser. Mycket som ska fixas innan en resa och att kombinera det med plugg (och min lathet) är inte det lättaste. Men det ska nog gå allt. Jag är så otroligt förväntansfull och glaaaaaaaaaad!


Kommentarer
Postat av: Martina, till C:LOTTA POTTA

Du kan ta bort min länk sen på din blogg. för jag har ju ingen blogg längre hehe :P Puss <3

2010-09-29 @ 13:12:04
Postat av: Maxtine

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-19 @ 21:22:31
URL: http://maxtine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0