from Russia with love

Hej på er!

Mitt internet har inte fungerat hemma senaste 3 dygnen typ, så därför har inte nyårsresumen eller bilder kommit upp, men jag ska jobba på det nu! Är framme i Moskva nu i mammas lägenhet. Planet var typ 3 timmar försenat, men jag är glad att det avgick trots all snö.

När jag kom hit så träffade jag mina brorsos, mormor och min morbror också, så käkade vi middag tillsammans och delade upp julklappar. Kan visa vad jag fick senare. På kvällen/natten satt jag, min syster och mamma och delade på 3 flaskor champagne och 2 flaskor vin och snackade och livet och kärlek. Efter 6 timmars sömn mår jag...sådär, haha.

Nu ska vi käka frulle och sen ska vi ner till simbassängen som finns här i huset. Denna lägenheten är sick!


Utsikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0