hello from miami

Hej alla svennebananer!

Efter 11 timmar i streck pa ett flyg fran Zurich till Miami ar vi antligen har. Vi borjade direkt med att duscha fixa oss och sedan inledde vi kvallen med drinkar uppe pa ett tak har i South Beach. Efter nagon timmes minglande dar drog vi vidare till Club Louis och dansade loss dar. Om jag far saga det sjalv, sa ar vi nog hostellets favorit crew just nu haha. We get the party started.

Efter Club Louis gick vi till en old school hiphop klubb, Buck15, dar min van Keen dj:a. Vi hangde dar ett tag innan vi begav oss tillbaka till hostellet. Klockan halv 4 kande jag att jag inte orkade mer (vi hade trots allt varit vakna i mer an 27 timmar..) och jag och Koki gick och la oss. Kaisa, Sanne och Louise bestamde sig for att ta ett nattdopp i havet med nagra danska roommates, ball haha.

Idag har vi chillat pa stranden, druckit farsk apelsinjuice, fatt ojamna brannor (27 grader och sol har WOHO) och nu ska vi snart grilla med skejtarna. Vad ska man saga? DET E NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0