klumpighetens offer

Det har inte kommit upp så mycket bilder från festen i lördags. Helt ärligt vet jag inte vem som fotograferade, haha. Jag och Kaisa har nu packat våra stora ryggsäckar och håller på att fundera vad vi ska ha i handbagaget, men vi är typ redo! Vi har även passsat på att öva på att gå med våra ryggsäckar på, vi ser ut som två små flickor med en husvagn på ryggen typ.

Vi skulle även passa på att testa den portabla hängmattan vi fick i avskedspresent. Så vi kopplade upp den i Kaisas hall, och needless to say, den är inte gjord för inomhusbruk. Jag var försökskanin o när hela hängmattan rasade till golvet trodde jag först att jag brutit svanskotan. Jag låg och skrev på golvet, Kaisa fick panik och vi kände att detta var lagom lägligt dagen innan resan.

Hur som helst, svanskotan är inte bruten och det gör knappt ont när jag dansar (bara när jag står/sitter still). Så jag får dansa hela resan helt enkelt, hoppas Kaisa dansar med mig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0