Laugh Love Live

I lördags var vi på en tatueringsmässa i Jacksonville i norra Florida. Det var nog det skummaste vi varit med om alltså. Massa rednecks, MC-knuttar och andra allmänt skumma människor allover. En man fick betalt 100 dollar för att häfta 5 stycken 20 dollar sedlar i hans pung, på scen, framför massa människor (inkl. barn). Kvinnor som svalde svärd och en annan man som "gungade" med krokar i hand hud. Sjukt äckligt och bara allmänt.. sjukt.

Där fanns i alla fall grymma tatuerare, t.o.m. några från vårt käraste Malmö! Både jag och Koki tatuerade oss (efter många timmars väntan..) och just nu är min tatuering lite skorpig och så, men den ser ändå bra ut. Det gjorde faktiskt inte alls särskilt ont får jag säga. Risk för fler i framtiden med andra ord..



De tre viktigaste sakerna i livet.

Här har ni mannen som gungar med krokar i huden. Tycker faktiskt inte varken mina eller Kaisas föräldrar bör klaga på att vi är extrema hehe. I alla fall i jämförelse med detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0