PRE-RESAN

En vecka kvar, en vecka var. SHIT, en vecka kvar!! Medan jag smälter detta faktum tänkte jag dela med mig lite av var som hänt under den senaste månaden och vad vi kommit fram till:

¤ Dukoral dricker man precis som med äcklig sprit, genom att hålla för näsan.
¤ Framförhållning? Nej för fan, vi har fixat detta på under en månad och dessutom gjort det mesta senaste dagarna..
¤ Vi har typ 4 paket Imodium, alltså beredda på mängder av diarée.
¤ Team Sportia har snygga regnjackor för 349 kr (ursprungligen 699 kr).
¤ Spenderat 300 kr på ett gummifodral till kameran, så mycket köper jag knappt en tröja för.
¤ Jag ska ha med mig 4 linnen, byter alltså linne en gång i månaden. MYS.
¤ Jag och Kaisa har samma backpack, haha.
¤ Apotekets MyggA lär suga balle.
¤ Reseförsäkring är nog rätt bra att ha.
¤ USA är ett krångligt land att komma in i.
¤ Bamba Experience är sjukt krångliga men kan ha varit vår räddare i nöden.
¤ VI ÄR SJUKT PEPPA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0